 |
www.hellridersrom.fora.pl gildia
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elentiria
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:45, 11 Lis 2010 Temat postu: Gildyjna wsółpraca |
|
|
Jako ze gramy razem a szczęśliwie się tak składa iż jesteśmy Hellridersami
Bo to przywilej oczywiście (tylko jeszcze się nie rozniosło)
Chciałbym żeby wszyscy Hellsi jasno rozumieli zasady gier tego typu a zatem:
MMORPG (ang. Massively Multiplayer Online Role Playing Game) – rodzaj gier komputerowych RPG, w których duża liczba graczy może grać ze sobą w wirtualnym świecie)
Cechy mmorpg:
- Styl gry oparty na fabule: zadania do wypełnienia (questy), potwory do pokonania, łup do zdobycia.
- System rozwijania postaci: wzrost umiejętności i/lub poziomu postaci, uwarunkowany jest liczbą zdobytych punktów doświadczenia.
- System gildii lub klanów, do których mogą dołączać gracze by grać wspólnie na chwałę Gildii
- Najlepsze wyniki rozwoju gildii/klanów osiągalne są dzięki współpracy graczy różnych ras/klas, wspólnym zdobywaniu doświadczenia, wykonywaniu zadań, itp
Chciałbym podjąć tu dyskusje nad gildyjną taktyką bo jest nam takowa bardzo potrzebna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
llukkassi
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 12:20, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A ja mam uwagę co do godzin współpracy np. to że...
Zawsze idziemy gdzieś w okolicach 22:00 why ??
A w temacie to tak.
Taktyka hmm... może sprawdzona przez wszystkich tank na przód,za nim dps-y potem magowie a potem kapcie, ale ta taktyka, się nie sprawdza jeśli tank chce wziąść więcej niż 1 moba na klate a będzie bił ich pojednyczo, a nie sprawdza się dlatego, że gdy tank bedzie potrzebował leczenia i gdy kapeć zacznie lecieć to wszystkie mobki które aktualnie nie są bite przez tanka pójdą na kapcia...
Taka prawda . Ale da sie zaradzić tym że ktoś będzie zbijał słabsze moby a taką osobe trza wyznaczyć przed akcją i po kłopocie .
Zapewne plan ma MNÓSTWO luk ale to może uda wam sie wychwycić i coś na nie wymyśleć.
Powodzenia w wymyślaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elentiria
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:51, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
llukkassi napisał: | A ja mam uwagę co do godzin współpracy np. to że...
Zawsze idziemy gdzieś w okolicach 22:00 why ??
A w temacie to tak.
Taktyka hmm... może sprawdzona przez wszystkich tank na przód,za nim dps-y potem magowie a potem kapcie, ale ta taktyka, się nie sprawdza jeśli tank chce wziąść więcej niż 1 moba na klate a będzie bił ich pojednyczo, a nie sprawdza się dlatego, że gdy tank bedzie potrzebował leczenia i gdy kapeć zacznie lecieć to wszystkie mobki które aktualnie nie są bite przez tanka pójdą na kapcia...
Taka prawda . Ale da sie zaradzić tym że ktoś będzie zbijał słabsze moby a taką osobe trza wyznaczyć przed akcją i po kłopocie .
Zapewne plan ma MNÓSTWO luk ale to może uda wam sie wychwycić i coś na nie wymyśleć.
Powodzenia w wymyślaniu  |
Ale mi chodziło o wypracowanie taktyki gildyjnej na rozwój (rozbudowa/wzrost exp) a nie taktykę walki. Może trochę źle się określiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
verlin
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:21, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Z tym że jest potrzebna taktyka rozwoju się zgadzam. Jeśli chodzi rozbudowę, podstawa to sur. a wiadomo jak jest w naszej gildii z ich wpłacaniem, proponowałbym wprowadzić jakieś minimalne obowiązkowe składki np. 3-4k sur tygodniowo czy coś w tym stylu.
Jeśli chodzi o wzrost exp to nie bardzo wiem co masz na myśli, jeśli o exp każdego gracza to wydaje mi się że każdy rozwija się i idzie do przodu w miarę możliwości czasowych, nieraz można zostać "do tyłu" z lvlem już przez jedno czy 2 dniową nieobecność, i to nie zależy tyle od chęci co czasu jaki każdy poświęca na grę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elentiria
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:13, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Własnie dokładnie to miałem na myśli mówiąc "Taktyka Gildyjna" to co napisałeś pod koniec swojego postu Verlin. Każdy gra tyle ile aktualnie jest w stanie poświecić czasu na grę. Alę prawdę mówiąc jest 5-10 osób które zbierają bądź też kupują surowce na AH dbając o wspólne dobro Hellsów.
(rozbudowa/wzrost exp) tzn wycyrklowanie czasu gry w ten sposób żeby był dynamiczny przypływ surowców gildii oraz wzrost leveli
Bo np. ktoś ciągnie do przodu lvl i olewa surki (zrozumiałe bo nie ma w hellsach ludzi z wysokimi lvl) ale zaniedbuje tez w ten sposób rozwój gildii), a kto inny łupie dużo surowców dbając o rozwój zamku i budynków. ( ale nie robiąc lvl-i pozbawia nas możliwości uczestniczenia w wojnach z których bądź co bądź są ogromne profity) każdy tytuł gildyjny ma ogromne bonusky do statów postaci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mity
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Reykjavik
|
Wysłany: Pon 19:32, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
nie podoba mi sie pomysĹ z tygodniowymi skĹadkami surowcĂłw. Tzn spoko jest dla tych, ktĂłrzy majÄ
czas Ĺźeby zbieraÄ surowce. Ja np pracuje od rana do wieczora a teraz jeszcze robiÄ prawko i ciÄĹźko mi to wszystko ze sobÄ
pogodziÄ.. Teraz w ogĂłle przez najbliĹźszy czas nie bÄdÄ miaĹa kompa bo ekran rozbiĹam to juz w ogĂłle masakra.
powiem tak. Fajny pomysĹ ale najwczeĹniej po nowym roku mogĹabym sie do niego stosowaÄ. Tyle jeĹli chodzi o mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
llukkassi
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 16:22, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no składki mogły by być, ale to znowu ktoś musiałby pilnować czy ludzie się składają i zbierać ewentualne usprawiedliwienia abo coś w tym stylu, oraz trzeba by ustalić coś w stylu "regulaminu" co do składek w sensie że jeśli ileś tam razy nie dasz i nie powiesz why a w grze jesteś często to lota abo coś takiego. to już wolałbym nie ja ustalać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mity
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Reykjavik
|
Wysłany: Pią 0:25, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
oj mnie to na bank dĹugo nie bÄdzie xD jak juz coĹ ustalicie to piszcie tu na forum bo to jedna z nielicznych stron do jakiej mam dostÄp z komĂłrki
pozdro ;*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarmir
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:39, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o surki to ja zainwestowalem w sadownictwo: wystarczy po 2 góra 3 razy dziennie podlac roślinki i co ok 2 dni mam jakieś 200sztuk każdego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|